Potražimo istinu u moru laži

Ads

Total Pageviews

I ženama treba mnogo seksa, MNOGO VIŠE nego što muškarci misle


Novinarka i medijska komentatorka Nadja Bokodi bez dlake na jeziku priča o seksu, ličnih i tuđih iskustava. Tko je otkrila da žene ne zaostaju za muškarcima kada je želja za seksom u pitanju. A to iz njene perspektive izgleda ovako.
Petak je veče, ja sam napaljena. Poslala sam poruku dečku sa nekoliko sugestivnih emotikona i pozvala ga da dođe na malo zabave. Prošao je sat, odgovora nije bilo.
Počinjem da stvaram scenarije u glavi kako bih objasnila nezamislivo... Istovremeno su umrli i njegov mobilni i punjač. Što ako je bio toliko uzbuđen dok je čitao moju poruku, da se onesvestio i od tada bespomoćno leži u svom stanu na spratu? Možda ga je neko kidnapovao? Treba li da zovem policiju? Odjednom mi telefon svetli.

– Hej, izmožden sam od današnjeg dana. Večeras nije pravo vreme.

– Izvini – kako?

Ovaj odgovor je kao šamar svemu što smo rekli o muškarcima: dea su oni uvek za to, i dan i noć, umorni, zauzeti ili kako god. Oni su za to kada god imaju priliku, zar ne? Zapravo ne, kao što se ispostavilo.

Priča stara kao i vreme.

Svi smo gledali scene iz TV komedija gde frustriran suprug moli svoju frigidnu ženu za malo seksa, a ona ga odbija uz već pripremljen izgovor.

– Ne večeras dušo, imam glavobolju.

To je sveobuhvatna društvena ideologija zbog koje, kada se situacija preokrene, mi prirodno pretpostavimo ono najgore. Ako tvoj muškarac odbija seks sa tobom, sigurno ima ljubavnicu ili ga više ne privlačiš (u tom slučaju, verovatno moraš na dijetu kako bi otopila pet kilograma do leta). Tko je prema baš svakom ženskom magazinu koji je ikada prodat.

Međutim, istraživanje pokazuje da je ta ideja u velikoj meri netačna, da ne kažem, ludo problematična. Studija iz 2015. godine objavljena u časopisu „Archives of Sexual Behavior“ otkrila je kako su i muškarci i žene bili oduševljeni idejom seksa s privlačnim strancem. Sto odsto muškaraca i neverovatnih 97 odsto žena reklo je da bi to uradilo. A kakva je osnovna razlika među polovima?
Žene bi bile srećnije kada bi znale da im se garantuju diskrecija i sigurnost. Dok muškarci obično dobiju vrlo malo negativnih komentara u vezi sa svojim seksualni izborima, žena se često gleda pod lošijim svetlom zbog donošenja sličnih odluka. Mi zasigurno imamo više toga što stavljamo na kocku.

Studija iz 2010. godine o seksualnom nasilju otkrila je da je 45 posto žena iskusilo neku vrstu seksualnog zlostavljanja u životu. Dakle, kao žena kažem, nisu samo društvene posledice te koje moramo odmeriti kada je reč o iniciranju ili prihvaćanju seksa.
Imam privilegiju da radim na poslu gde svakodnevno komuniciram sa ženama o intimnim temama poput seksa i odnosa. Pitanje koje čujem iznova je: „Moj muškarac ne želi toliko seksa kao ja. Šta nije u redu sa mnom?“

Došlo je vreme poput onog petka uveče pre nekoliko meseci kada sam i ja imala to pitanje u glavi. U međuvremenu, zanemarila sam činjenicu da je moj dečko upravo započeo sa svojom karijerom, da dugo radi, pod pritiskom je kako bi impresionirao šefove, dok sam ja stigla do tačke gde se osećam dovoljno sigurno da obnovim ravnotežu između posla i života.

Zanimljivo je da istraživanja pokazuju kako će se muškarci, uprkos onome što nam je rečeno o njihovim navodno proždrljivim seksualnim apetitima, najverovatnije boriti s uzbuđenjem ili postizanjem erekcije kada su pod stresom. Kako se ispostavilo, kada je reč o seksu, ne postoji razlika među polovima kao što se nekada mislilo.

(thesun.co.uk)
Share: