Potražimo istinu u moru laži

Ads

Total Pageviews

Zaključala je ulazna vrata, ušla i sela do mene. Mazila me je svuda po telu, i najzad me uhvatila za




Ima preko 50 godina, ali je izuzetno zgodna, mršava, kratke plave kose. Doselila se posle razvoda u roditeljsku kuću. Pošto sam majstor često me je zvala da vršim neke popravke po kući koja je oronula. Posle čestih ispijanja kafe i mojih besplatnih usluga, rekla mi je da bi bio red da mi se oduži.

Zaključala je ulazna vrata, ušla i sela do mene. Mazila me je svuda po telu, i najzad me uhvatila za kurac koji se već polako dizao. Počeo sam da joj mazim sise i da joj ljubim vrat. Pitala me je da li imam neku želju. Rekao sam joj da bih voleo da to uradimo na stolici.

Nasmejala se i postavila me na stolicu, igrala je i skidala se ustao sam i skinuo se, kada sam ponovo seo ona je pala na koljena i počela da ga sisa. Zavrtala je kožicu, igrala se svojim veštim jezikom i bacala me u trans. Sve vreme je mazila svoju pičku. Ustala je, okrenula se i polako sela na moj kurac. Nabijala se sve jače i jače, guza joj je bila lepog oblika ali ne zategnuta, isto tako i sise, mesio sam ih i štipkao bradavice.



Rekla mi je da slobodno svršim unutra jer ima spiralu. Rekao sam joj da se okrene ka meni i ona je to učinila. Nabijala se ponovo na moj kurac, dok sam joj ja grickao bradavice i ljubio opuštene dojke. Ustao sam, podigao je zajedno samnom i bacio je na obližnji krevet, pao sam preko nje i počeo tako ludački da joj ga nabijam u pičku da je ona vrištala i zabijala nokte u moja leđa. Udarao sam je sve jače i brže, na kraju sam svršio u njenu vlažnu i raširenu pičku.

Odmah je strpala moj kurac u usta, sisala ga je dok se nije ponovo digao. Sela je opet na moj kurac dok se sperma još uvek slivala iz nje i legla preko mene, ljubila je moj vrat i grickala mi uvo. Mešala je guzom i nabijala se na moj kurac. Legla je na bok, ja sam bio iza nje, podigao joj nogu i stavio ga u pičku. Uživala je u toj pozi i stalno se nemirno pomerala nabijajući se na moj kurac iznova i iznova.






Pitao sam je da li voli u guzu. Pristala je, ali da budem nežan, ustala je, stala pored stola i namestila guzu da ga stavim. Nabijao sam ga polako, jedva je ušao, guza joj je bila tako tesna. Udarao sam je po guzi i nabijao ga polako, tražila je da ubrzan tempo i ja sam lagano ubrzavao. Mesio sam njene sise koje su visile.

Kada sam došao do vrhunca izvadio sam ga i svršio po njenoj guzi. Pomogao sam joj da se obriše, obrisao sam svoj kurac, obukao i otišao kući.
Share: